Heb je een vraag, wil je kledingadvies of is een item niet geheel naar wens? Stuur ons stuur een e-mail naar klantenservice@studio-maes.nl of klik op de chat button om live met ons te chatten. Verzoek om klachten te sturen via de mail. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op. Ondertussen kun je onze nieuwste collectie shoppen!
Meest gestelde vragen
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen in Middenbeemster. Dit bevindt zich in Noord-Holland. Geef bij je bestelling aan dat je het komt afhalen en dan vervallen de verzendkosten! Samen kiezen we een geschikt moment.
Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
De kortingscode kun je invullen bij het kopen van een artikel in de winkelmand.
Waar vind ik het retourformulier en retourinstructies?
Download hier het formulier! - Download nu
Binnen hoeveel dagen moeten de items geretouneerd worden?
Binnen 14 dagen na aankoop moeten de items terug zijn in onze warehouse. Voorbeeld: Je hebt het item gekocht op 12 april dan moet de retourzending op 26 april bij ons binnen zijn.
Kan ik een item zonder retouneertag nog terugsturen?
Nee, helaas moet de tag op een item bevestigd zijn. Zonder de tag kunnen wij het item niet meer terugnemen.
Wat is jullie retouradres?
Studio Maes
Stelling van Amsterdam 16
1462SJ Middenbeemster
Wat als ik een item wil omruilen?
Ruilen is mogelijk als een item op voorraad is. De retourkosten voor het terugsturen van artikelen en het opsturen van het nieuwe artikel is voor eigen rekening. Sale artikelen kunnen NIET geretourneerd worden. Accessoires zoals oorbellen kunnen niet geretourneerd worden.
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten bij een retourzending?
Jammer dat je het product wilt retourneren! Maar niet getreurd. Je kunt jouw geld binnen 5 werkdagen na ontvangst op je rekening verwachten. Wij doen ons uiterste best om dit natuurlijk eerder terug te storten.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Leuk dat je je wilt aanmelden voor onze nieuwsbrief! Bij het aanmelden van de nieuwsbrief krijg je op je eerstvolgende bestelling 10% korting. Bij het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail met de kortingscode. Deze kortingscode is eenmalig te gebruiken. Aanmelden kan onderaan elke pagina.
Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een verkeerd item hebt ontvangen en natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact met ons op via klantenservice@studio-maes.nl. Gelieve niet via de chat te sturen. Stuur ons een foto van het verkeerd ontvangen artikel en wij lossen het zo snel mogelijk voor jou op.
Hoe kan ik een klacht melden?
Je kunt je klacht melden via klantenservice@studio-maes.nl. Klachten gelieve niet via de chatfunctie te sturen.
Kan ik mijn cadeaubon ook thuis gestuurd krijgen?
Nee, op het moment is het nog niet mogelijk om een cadeaubon thuisgestuurd te krijgen. Dit wordt in de nabije toekomst wel mogelijk. Op het moment is een digitale cadeaubon wel mogelijk.